Articles

Noul Mercedes GLA.

Similitudinile cu Clasa A și CLA nu se rezumă doar la platforma pe care o împart; în ciuda dimensiunilor și a proporțiilor mărite, GLA se încăpățânează să arate la fel de frumos ca celelalte două menționate anterior - o frumusețe care ascunde un coeficient de frecare demn de invidiat: Cd 0.29.

Asta, împreună cu un motor diesel frugal, poate însemna un consum de 4,3 l/100 km, după cum oficialii Mercedes-Benz au declarat.

 Dar să vorbim un pic de motorizări... Deocamdată au fost anunțate patru motorizări pentru GLA: două dieseluri (GLA 200 CDI, GLA 220 CDI) și două pe benzină (GLA 200, GLA 250). Motorul de 2,2 litri diesel va produce, în cazul lui 200 CDI, 136 CP și 300 Nm (și va consuma și 4,3 l/100 km), în timp ce 220 CDI va scoate din același motor 170 CP și 350 Nm.

Motoarele pe benzină vor veni cu 156 CP (cel de 1,6 litri de pe GLA 200) și cu 211 CP (cel de 2,0 litri de pe GLA 250) și, în cazul lui 250 4MATIC, cu o accelerație 0-100 km/h în 6,5 secunde și o viteză maximă de 235 km/h. În afară de entry-level-ul de 1,6 litri pe benzină (GLA 200), oricare dintre motorizări va putea fi echipată cu 4MATIC; transmisia va fi asigurată de o cutie manuală în șase trepte sau de cea cu dublu-ambreiaj 7G-DCT (care vine standard pentru GLA 250, GLA 220 CDI și pentru 4MATIC-uri).

Vom avea parte și de un motor de 2,0 litri turbo, cu 180 CP/litru? Mercedes a preferat să nu menționeze „AMG” în comunicatul de presă, așa că nu putem decât să avem un pic de răbdare... 

citește tot pe http://www.topgear.ro/